- Unikatowy w skali globalnej (cykliczność, reprezentatywność, wielowątkowość, aktualność, rzetelność);
- Interdyscyplinarna tematyka i interdyscyplinarny Zespół badawczy;
- Trzy edycje i trzy raporty popularyzatorskie;
- Łącznie ponad 4 tys. pobrań raportów;
- Niemal 300 publikacji medialnych;
- Działalność naukowa: wystąpienia na konferencjach, seminariach, webinarach i publikacje naukowe;
- Partnerzy projektu: Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, NASK-PIB (w latach 2018-2019 Google Polska);
- Pozytywna opinia uniwersyteckiej Komisji Rektorskiej ds. Etyki Badań Naukowych z Udziałem Człowieka (2021);
- Zwycięstwo w konkursie Centrum Współpracy i Dialogu UW „Nauka jest dla ludzi”, którego efektem jest branding projektu, poniższa strona internetowa oraz pięć filmów edukacyjnych, promujących wyniki badań i idee higieny cyfrowej (2021);
- Uniwersytet Warszawski zgłosił projekt jako przykład wpływu działalności naukowej na funkcjonowanie społeczeństwa i gospodarki (Kryterium III ewaluacji działalności naukowej) w dziedzinie nauk społecznych, w dyscyplinie nauk o komunikacji społecznej i mediach (2021);
- dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska, prof. UW, była ekspertką Urzędu Komunikacji Elektronicznej w kampanii edukacyjnej #keepCTRL, gdzie FOMO było jednym z wątków tej akcji (2019) oraz uczestniczką projektu „Społeczna odpowiedzialność nauki – od promocji po innowacje społeczne” (UW, PW, m.st. Warszawa, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego i MEiN), wspierającego osiągnięcia naukowe i ich wpływ na społeczność regionu.
Zachęcamy również do odwiedzania strony internetowej projektu: https://fomo.wdib.uw.edu.pl/.